Счастье. Воспитательний часЩастя. Як його досягти? Виховний захід
“Немає нічого вищого і прекрасного, ніж давати щастя багатьом людям” |
|
22 листопада 2012 року в Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту проведений виховний захід ” Щастя. Як його досягти?”. Проводила захід класний керівник Мовчан Оксана Сергіївна з учнями групи ОС-8. | |
Мета заходу: закріпити уявлення учнів про моральні цінності людини, серед яких такі поняття, як сенс життя і щастя – головні на життєвому шляху людини; виховувати доброту, чесність, порядність, людяність, працьовитість. Допомогти учням зрозуміти складну філософську категорію «щастя», дати можливість упевнитися їм, що досягнення щастя залежить від їхніх особистих зусиль. | |
Виховна година повністю відповідала віковим та індивідуальним особливостям учнів. Тож ця тема є актуальна і доречна для всіх учнів і взагалі для всіх людей. | |
Матеріал був підібраний таким чином, щоб учням було цікаво. До розповіді викладача додавалося читання учнями віршів, які вони вибирали на свій смак, доповіді, відео фрагменти та ігрові моменти. | |
У підготовчий період в учнів вдалося викликати почуття необхідності, зацікавленості, відповідальності проведення такого заходу, тому що щастя бажає кожний. | |
На заході учні зрозуміли, що щастя є в кожній митті життя, і якщо вони його не відчувають, то вже щасливі. | |
Завдання молоді розуміти, що таке щастя, і обирати вірний шлях до його досягнення, чому й була присвячена виховна година. | |
|
|
|
|
|
|
“Немає нічого вищого і прекрасного, ніж давати щастя багатьом людям” |
|
22 листопада 2012 року в Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту проведений виховний захід ” Щастя. Як його досягти?”. Проводила захід класний керівник Мовчан Оксана Сергіївна з учнями групи ОС-8. | |
Мета заходу: закріпити уявлення учнів про моральні цінності людини, серед яких такі поняття, як сенс життя і щастя – головні на життєвому шляху людини; виховувати доброту, чесність, порядність, людяність, працьовитість. Допомогти учням зрозуміти складну філософську категорію «щастя», дати можливість упевнитися їм, що досягнення щастя залежить від їхніх особистих зусиль. | |
Виховна година повністю відповідала віковим та індивідуальним особливостям учнів. Тож ця тема є актуальна і доречна для всіх учнів і взагалі для всіх людей. | |
Матеріал був підібраний таким чином, щоб учням було цікаво. До розповіді викладача додавалося читання учнями віршів, які вони вибирали на свій смак, доповіді, відео фрагменти та ігрові моменти. | |
У підготовчий період в учнів вдалося викликати почуття необхідності, зацікавленості, відповідальності проведення такого заходу, тому що щастя бажає кожний. | |
На заході учні зрозуміли, що щастя є в кожній митті життя, і якщо вони його не відчувають, то вже щасливі. | |
Завдання молоді розуміти, що таке щастя, і обирати вірний шлях до його досягнення, чому й була присвячена виховна година. | |
|
|
|
|
|
|