Головна » Без рубрики » Квест «Інтелектуальний лабіринт»Квест «Інтелектуальний лабіринт»

Квест «Інтелектуальний лабіринт»Квест «Інтелектуальний лабіринт»



    30 жовтня – 1 листопада в Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту в рамках Декади загальноосвітніх предметів викладачі підготували та провели квест «Інтелектуальний лабіринт» серед учнів (по курсах).

     Основне завдання заходу – формування ключових компетентностей учнів. Саме під час проведення квесту активізується процес їх формування та розвитку завдяки:

• пізнанню учнями один одного в умовах необхідності прийняття не тільки швидких, а й правильних рішень;
• розвитку логічного мислення, інтуїції, вміння швидко знаходити вихід із складної ситуації;
• проведення аналогії й асоціації між явищами;
• ігровим етапам, які дозволяють спільно пережити емоційні сплески, що психологічно зближує учнів, викликають масу позитивних емоцій і радісних спогадів, сприяють розвитку комунікабельності;
• інтелектуальним етапам, котрі розвивають ерудицію і виявляють спритність.

    Учні напружено, відповідально, емоційно та дружньо проходили етапи гри. Всі команди-учасниці отримали заохочуючи призи – солодощі. Команди-переможці на кожному курсі, а ними стали команди навчальних груп ППВ-12 (І курс), ПМЕП-3/9 (ІІ курс), ППВ-10 (ІІІ курс), відзначені дипломами.



    30 жовтня – 1 листопада в Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту в рамках Декади загальноосвітніх предметів викладачі підготували та провели квест «Інтелектуальний лабіринт» серед учнів (по курсах).

     Основне завдання заходу – формування ключових компетентностей учнів. Саме під час проведення квесту активізується процес їх формування та розвитку завдяки:

• пізнанню учнями один одного в умовах необхідності прийняття не тільки швидких, а й правильних рішень;
• розвитку логічного мислення, інтуїції, вміння швидко знаходити вихід із складної ситуації;
• проведення аналогії й асоціації між явищами;
• ігровим етапам, які дозволяють спільно пережити емоційні сплески, що психологічно зближує учнів, викликають масу позитивних емоцій і радісних спогадів, сприяють розвитку комунікабельності;
• інтелектуальним етапам, котрі розвивають ерудицію і виявляють спритність.

    Учні напружено, відповідально, емоційно та дружньо проходили етапи гри. Всі команди-учасниці отримали заохочуючи призи – солодощі. Команди-переможці на кожному курсі, а ними стали команди навчальних груп ППВ-12 (І курс), ПМЕП-3/9 (ІІ курс), ППВ-10 (ІІІ курс), відзначені дипломами.

Tags: