Обласний семінар-практикум для педагогічних працівників професій електротехнічного напрямку та викладачів предмета «Електротехніка»
19.04.2018 в Люботинському професійному лице залізничного транспорту методист НМЦ ПТО у Харківській області, Назарова Т.С., провела обласний семінар-практикум для педагогічних працівників професій електротехнічного напрямку та викладачів предмета «Електротехніка», за темою: «Використання інтерактивних технологій навчання з метою формування та розвитку професійних компетенцій учнів».
Під час семінару викладач Говор К.В. провела позаурочний захід «КРАЗЕ» – інтелектуальна вікторина «Кращий знавець електротехніки» з учнями групи ПМТЕ – 17.
Метою заходу було:
- Формувати у учнів цілісну уяву предмет «Електротехніка з основами промислової електроніки», внутрішню мотивацію (пізнавальна мотивація), крім того сприяти створенню умов необхідних для професійної реалізації учнів;
- Розвивати навички колективної роботи, вміння та навички соціальної взаємодії і спілкування, спільного прийняття рішень;
- Сприяти набуття учнями проблемно – професійного та соціального досвіду рішення професійних задач як індивідуального так і колективного характеру
- Сприяти розвитку теоретичного та практичного мислення;
- Виховувати відповідальне ставлення до майбутньої справи, повагу до соціальних цінностей і установок колективу і суспільства в цілому.
Під час заходу учні продемонстрували високий рівень володіння теоретичним і практичним матеріалом.
19.04.2018 в Люботинському професійному лице залізничного транспорту методист НМЦ ПТО у Харківській області, Назарова Т.С., провела обласний семінар-практикум для педагогічних працівників професій електротехнічного напрямку та викладачів предмета «Електротехніка», за темою: «Використання інтерактивних технологій навчання з метою формування та розвитку професійних компетенцій учнів».
Під час семінару викладач Говор К.В. провела позаурочний захід «КРАЗЕ» – інтелектуальна вікторина «Кращий знавець електротехніки» з учнями групи ПМТЕ – 17.
Метою заходу було:
- Формувати у учнів цілісну уяву предмет «Електротехніка з основами промислової електроніки», внутрішню мотивацію (пізнавальна мотивація), крім того сприяти створенню умов необхідних для професійної реалізації учнів;
- Розвивати навички колективної роботи, вміння та навички соціальної взаємодії і спілкування, спільного прийняття рішень;
- Сприяти набуття учнями проблемно – професійного та соціального досвіду рішення професійних задач як індивідуального так і колективного характеру
- Сприяти розвитку теоретичного та практичного мислення;
- Виховувати відповідальне ставлення до майбутньої справи, повагу до соціальних цінностей і установок колективу і суспільства в цілому.
Під час заходу учні продемонстрували високий рівень володіння теоретичним і практичним матеріалом.