Батьківські збориБатьківські збори
09.11.2018 у Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту в навчальній групі ППВ-12 класний керівник Коваленко С.І. та майстер виробничого навчання Янко Т.М. провели батьківські збори, на порядку денному яких були розглянуті та обговорені питання:
1. Адаптація першокурсників в рамках формування життєвих компетентностей.
2. Презентація роботи в групі за адаптаційний період.
3. “Дисциплінованість – запорука становлення кваліфікованого робітника” щодо дотримання учнями правил поведінки в громадських місцях, Статуту ліцею, Правил внутрішнього розпорядку в гуртожитку.
У роботі зборів взяли участь заступники директора з навчально-виробничої роботи – Родченко О.М. та з навчально-виховної роботи – Дякунчак Н.Я.
Увазі батьків була представлена супроводжуюча презентація, в якій вони переглянули відеоролики психологічного налаштування, фото та відео про роботу та життя в учнівському колективі, направлені на сприяння в адаптації їх дітей до нових умов соціального життя. Також батьки отримали буклети з рекомендаціями для покращення проходження процесу адаптації першокурсників.
09.11.2018 у Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту в навчальній групі ППВ-12 класний керівник Коваленко С.І. та майстер виробничого навчання Янко Т.М. провели батьківські збори, на порядку денному яких були розглянуті та обговорені питання:
1. Адаптація першокурсників в рамках формування життєвих компетентностей.
2. Презентація роботи в групі за адаптаційний період.
3. “Дисциплінованість – запорука становлення кваліфікованого робітника” щодо дотримання учнями правил поведінки в громадських місцях, Статуту ліцею, Правил внутрішнього розпорядку в гуртожитку.
У роботі зборів взяли участь заступники директора з навчально-виробничої роботи – Родченко О.М. та з навчально-виховної роботи – Дякунчак Н.Я.
Увазі батьків була представлена супроводжуюча презентація, в якій вони переглянули відеоролики психологічного налаштування, фото та відео про роботу та життя в учнівському колективі, направлені на сприяння в адаптації їх дітей до нових умов соціального життя. Також батьки отримали буклети з рекомендаціями для покращення проходження процесу адаптації першокурсників.