Проблемний семінар «Успіх учня – успіх викладача. Обдарована дитина: успіхи, проблеми, перспективи»Проблемный семинар «Успех ученика – успех преподавателя. Одарённый ребёнок: успехи, проблемы, перспективы»
У Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту відбувся проблемний семінар викладачів методичної комісії загальнопрофесійної та загальноосвітньої підготовки на тему «Успіх учня – успіх викладача. Обдарована дитина: успіхи, проблеми, перспективи».
В кожній людині полягає цілий ряд здібностей і нахилів,
які варто лише пробудити і розвинути, щоб вони
при додатку до справи справили самі чудові результати.
Лише тоді людина стає справжньою людиною.
А. Бебель
Голова комісії Коваленко Світлана Іванівна психологічно налаштувала присутніх поетичними рядками. В рамках обговорення теми були розглянуті питання проведення І-го етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка, І-го етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика та результатів проведення І-го етапу Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів.
Викладачі активно включилися в роботу семінару та поділилися своїм досвідом роботи з обдарованими учнями.
Викладач суспільних дисциплін Гребенюк Володимир Олександрович, учні якого входять в п’ятірку кращих за результатами ІІІ-го етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії та правознавства, зазначив, що «Успішність учня – успіх викладача – це соціальна якість, соціальний оптимізм. Головний зміст діяльності педагога полягає в тому, щоб кожний учень був успішний, це сприяє розвитку впевненості учня в собі, підвищенню його самооцінки, розвитку почуття власної значимості. Основним механізмом у розв’язанні цього завдання стає ситуація успіху».
Викладач фізики Говор Катерина Володимирівна, яка вже три роки працює з учнями в рамках роботи МАН, поділилася методикою створення творчих проектів та підкреслила, що для того, щоб внутрішній потенціал обдарованої дитини був розкритий максимально, потрібно вести щоденну, послідовну, індивідуальну роботу на всіх рівнях.
У Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту відбувся проблемний семінар викладачів методичної комісії загальнопрофесійної та загальноосвітньої підготовки на тему «Успіх учня – успіх викладача. Обдарована дитина: успіхи, проблеми, перспективи».
В кожній людині полягає цілий ряд здібностей і нахилів,
які варто лише пробудити і розвинути, щоб вони
при додатку до справи справили самі чудові результати.
Лише тоді людина стає справжньою людиною.
А. Бебель
Голова комісії Коваленко Світлана Іванівна психологічно налаштувала присутніх поетичними рядками. В рамках обговорення теми були розглянуті питання проведення І-го етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка, І-го етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика та результатів проведення І-го етапу Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів.
Викладачі активно включилися в роботу семінару та поділилися своїм досвідом роботи з обдарованими учнями.
Викладач суспільних дисциплін Гребенюк Володимир Олександрович, учні якого входять в п’ятірку кращих за результатами ІІІ-го етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії та правознавства, зазначив, що «Успішність учня – успіх викладача – це соціальна якість, соціальний оптимізм. Головний зміст діяльності педагога полягає в тому, щоб кожний учень був успішний, це сприяє розвитку впевненості учня в собі, підвищенню його самооцінки, розвитку почуття власної значимості. Основним механізмом у розв’язанні цього завдання стає ситуація успіху».
Викладач фізики Говор Катерина Володимирівна, яка вже три роки працює з учнями в рамках роботи МАН, поділилася методикою створення творчих проектів та підкреслила, що для того, щоб внутрішній потенціал обдарованої дитини був розкритий максимально, потрібно вести щоденну, послідовну, індивідуальну роботу на всіх рівнях.