Головна » Без рубрики » Проблемний семінар «Успіх учня – успіх викладача. Обдарована дитина: успіхи, проблеми, перспективи»Проблемный семинар «Успех ученика – успех преподавателя. Одарённый ребёнок: успехи, проблемы, перспективы»

Проблемний семінар «Успіх учня – успіх викладача. Обдарована дитина: успіхи, проблеми, перспективи»Проблемный семинар «Успех ученика – успех преподавателя. Одарённый ребёнок: успехи, проблемы, перспективы»



    У Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту відбувся проблемний семінар викладачів методичної комісії загальнопрофесійної та загальноосвітньої підготовки на тему «Успіх учня – успіх викладача. Обдарована дитина: успіхи, проблеми, перспективи».

В кожній людині полягає цілий ряд здібностей і нахилів,
які варто лише пробудити і розвинути, щоб вони
при додатку до справи справили самі чудові результати.
Лише тоді людина стає справжньою людиною. 
                                                                                                            А. Бебель

   Голова комісії Коваленко Світлана Іванівна психологічно налаштувала присутніх поетичними рядками. В рамках обговорення теми були розглянуті питання проведення І-го етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка, І-го етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика та результатів проведення І-го етапу Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів.

      Викладачі активно включилися в роботу семінару та поділилися своїм досвідом роботи з  обдарованими учнями.

DSC_0024

    Викладач суспільних дисциплін Гребенюк Володимир Олександрович, учні якого входять в п’ятірку кращих за результатами ІІІ-го етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії та правознавства, зазначив, що «Успішність учня – успіх викладача – це соціальна якість, соціальний оптимізм. Головний зміст діяльності педагога полягає в тому, щоб кожний учень був успішний, це сприяє розвитку впевненості учня в собі, підвищенню його самооцінки, розвитку почуття власної значимості. Основним механізмом у розв’язанні цього завдання стає ситуація успіху».

DSC_0026

     Викладач фізики Говор Катерина Володимирівна, яка вже три роки працює з учнями в рамках роботи МАН, поділилася методикою створення творчих проектів та підкреслила, що для того, щоб внутрішній потенціал обдарованої дитини був розкритий максимально, потрібно вести щоденну, послідовну, індивідуальну роботу на всіх рівнях.

DSC_0027





    У Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту відбувся проблемний семінар викладачів методичної комісії загальнопрофесійної та загальноосвітньої підготовки на тему «Успіх учня – успіх викладача. Обдарована дитина: успіхи, проблеми, перспективи».

В кожній людині полягає цілий ряд здібностей і нахилів,
які варто лише пробудити і розвинути, щоб вони
при додатку до справи справили самі чудові результати.
Лише тоді людина стає справжньою людиною. 
                                                                                                            А. Бебель

   Голова комісії Коваленко Світлана Іванівна психологічно налаштувала присутніх поетичними рядками. В рамках обговорення теми були розглянуті питання проведення І-го етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка, І-го етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика та результатів проведення І-го етапу Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів.

      Викладачі активно включилися в роботу семінару та поділилися своїм досвідом роботи з  обдарованими учнями.

DSC_0024

    Викладач суспільних дисциплін Гребенюк Володимир Олександрович, учні якого входять в п’ятірку кращих за результатами ІІІ-го етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії та правознавства, зазначив, що «Успішність учня – успіх викладача – це соціальна якість, соціальний оптимізм. Головний зміст діяльності педагога полягає в тому, щоб кожний учень був успішний, це сприяє розвитку впевненості учня в собі, підвищенню його самооцінки, розвитку почуття власної значимості. Основним механізмом у розв’язанні цього завдання стає ситуація успіху».

DSC_0026

     Викладач фізики Говор Катерина Володимирівна, яка вже три роки працює з учнями в рамках роботи МАН, поділилася методикою створення творчих проектів та підкреслила, що для того, щоб внутрішній потенціал обдарованої дитини був розкритий максимально, потрібно вести щоденну, послідовну, індивідуальну роботу на всіх рівнях.

DSC_0027