Школа позитивного педагогічного досвідуШкола опыта роботы
«Вчитель живе доти, поки вчиться, тільки-но він перестає вчитися, в ньому помирає вчитель» К. Ушинський |
29 січня на базі Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту проведена обласна школа позитивного педагогічного досвіду для викладачів української мови та літератури за темою «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури». Роботу школи очолювала методист НМЦ ПТО у Харківській області Л.С. Яловчук. Досвідом своєї роботи з гостями поділилася викладач-методист І.В. Соловей. |
У рамках заходу гості відвідали урок української літератури за темою «Роман «Диво». Історична основа і художній вимисел. Софія Київська як історична пам’ятка та художній символ», який проводився з учнями ІІІ курсу. Під час уроку викладач використовувала різні форми та методи, які дозволили активізувати пізнавальну активність учнів, розкрити їх уміння самостійно працювати та робити логічні висновки. Учасники школи визнали роботу щодо підготовки та проведення уроку на високому науковому та методичному рівні. |
Під час засідання школи викладач-методист Соловей І.В. поділилася власним досвідом щодо забезпечення предметів нормативно-правовою документацією, організацією позаурочної роботи, продемонструвала присутнім комплексно-методичне забезпечення предметів, які викладає. |
«Вчитель живе доти, поки вчиться, тільки-но він перестає вчитися, в ньому помирає вчитель» К. Ушинський |
29 січня на базі Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту проведена обласна школа позитивного педагогічного досвіду для викладачів української мови та літератури за темою «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури». Роботу школи очолювала методист НМЦ ПТО у Харківській області Л.С. Яловчук. Досвідом своєї роботи з гостями поділилася викладач-методист І.В. Соловей. У рамках заходу гості відвідали урок української літератури за темою «Роман «Диво». Історична основа і художній вимисел. Софія Київська як історична пам’ятка та художній символ», який проводився з учнями ІІІ курсу. Під час уроку викладач використовувала різні форми та методи, які дозволили активізувати пізнавальну активність учнів, розкрити їх уміння самостійно працювати та робити логічні висновки. Учасники школи визнали роботу щодо підготовки та проведення уроку на високому науковому та методичному рівні. Під час засідання школи викладач-методист Соловей І.В. поділилася власним досвідом щодо забезпечення предметів нормативно-правовою документацією, організацією позаурочної роботи, продемонструвала присутнім комплексно-методичне забезпечення предметів, які викладає. |