Головна » Без рубрики » Вступний інструктаж уроку в/н «Технічне обслуговування та догляд за електричним обладнанням тепловоза» у вигляді імітаційного тренажеру

Вступний інструктаж уроку в/н «Технічне обслуговування та догляд за електричним обладнанням тепловоза» у вигляді імітаційного тренажеру



  26.03.2018 у Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту в рамках «Фестивалю професій» майстром виробничого навчання Яловенко Ю.К. був проведений вступний інструктаж уроку виробничого навчання у групі ПМТЕ-17 з теми «Технічне обслуговування та догляд за електричним обладнанням тепловоза» (професія «Помічник машиніста тепловоза»). Інструктаж був проведений у вигляді імітаційного тренажеру. Під час заняття учні разом із майстром працювали з технічною та технологічною документацією, витягами з нормативної документації, з діагностичною карткою аналізу виконання, складали алгоритм визначення та усунення неполадок в електричному обладнанні тепловоза серії ЧМЕ 3. Використовувалися відеоматеріали, які були підготовлені учнями під час проходження виробничого навчання та виробничої практики на базовому підприємстві. Атмосфера на уроці сприяла орієнтації учнів на успішну професійну реалізацію.



  26.03.2018 у Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту в рамках «Фестивалю професій» майстром виробничого навчання Яловенко Ю.К. був проведений вступний інструктаж уроку виробничого навчання у групі ПМТЕ-17 з теми «Технічне обслуговування та догляд за електричним обладнанням тепловоза» (професія «Помічник машиніста тепловоза»). Інструктаж був проведений у вигляді імітаційного тренажеру. Під час заняття учні разом із майстром працювали з технічною та технологічною документацією, витягами з нормативної документації, з діагностичною карткою аналізу виконання, складали алгоритм визначення та усунення неполадок в електричному обладнанні тепловоза серії ЧМЕ 3. Використовувалися відеоматеріали, які були підготовлені учнями під час проходження виробничого навчання та виробничої практики на базовому підприємстві. Атмосфера на уроці сприяла орієнтації учнів на успішну професійну реалізацію.

Tags: