Профессиональный выборПрофесійний вибір
За традицією, що склалася, педагогічний колектив Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту продовжує вести профорієнтаційну роботу у загальноосвітніх навчальних закладах. |
|
Так 27.02.2014 майстри виробничого навчання Саакян Людмила Єгорівна та Німченко Катерина Анатоліївна провели професійно-орієнтаційну роботу у Валківському ліцеї ім. Олександра Масельського та у Валківській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. Валківської районної ради Харківської області. |
|
Під час зустрічі майстри в/н ознайомили випускників 9-х та 11-х класів із переліком професій, за якими здійснюється підготовка в ліцеї, правилами прийому на 2014 рік та умовами навчання. |
|
Провели опитування щодо майбутніх планів молоді з приводу подальшого навчання у вищих навчальних закладах або професійно-технічних навчальних закладах. |
|
Деякі учні виявили зацікавленість в отриманні майбутньої професії залізничного профілю. |
|
Представники ліцею побажали учням наполегливої праці та успіхів у подальшому навчанні. |
|
|
|
|
|
|
|
За традицією, що склалася, педагогічний колектив Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту продовжує вести профорієнтаційну роботу у загальноосвітніх навчальних закладах. |
|
Так 27.02.2014 майстри виробничого навчання Саакян Людмила Єгорівна та Німченко Катерина Анатоліївна провели професійно-орієнтаційну роботу у Валківському ліцеї ім. Олександра Масельського та у Валківській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. Валківської районної ради Харківської області. |
|
Під час зустрічі майстри в/н ознайомили випускників 9-х та 11-х класів із переліком професій, за якими здійснюється підготовка в ліцеї, правилами прийому на 2014 рік та умовами навчання. |
|
Провели опитування щодо майбутніх планів молоді з приводу подальшого навчання у вищих навчальних закладах або професійно-технічних навчальних закладах. |
|
Деякі учні виявили зацікавленість в отриманні майбутньої професії залізничного профілю. |
|
Представники ліцею побажали учням наполегливої праці та успіхів у подальшому навчанні. |
|
|
|
|
|
|
|