За час діяльності ліцею змінювався перелік професій, змінювалася назва, але незмінною залишалася підготовка кваліфікованих робітників для залізничного транспорту в поєднанні з отриманням повної загальної середньої освіти. |
Відповідно до Національної доктрини розвитку освіти головним є поєднання професійно-технічної та повної загальної середньої освіти. А значить специфіка навчального процесу полягає в органічній єдності теоретичного та виробничого навчання, що потребує застосування найрізноманітніших засобів взаємодії того, хто навчає, і тих, кого навчають. Для цього в ліцеї створена та постійно оновлюється навчально-матеріальна база. Навчальні кабінети оснащені магнітно-маркерними дошками, робочими комп’ютерними місцями викладачів, плазмовими екранами, сучасними меблями та стендами. |
Основні напрями проведення навчальної роботи: |
– Впровадження нових навчальних програм із загальноосвітніх предметів; систематизація навчальної документації та удосконалення комплексного методичного забезпечення вивчення загальноосвітніх предметів; |
 |
– Вивчення адаптації учнів І-го курсу; проведення моніторингу навчальних досягнень учнів; |
 |
– Консультування та інформування з питань зовнішнього незалежного оцінювання; |
 |
– Участь в обласних конкурсах і учнівських олімпіадах; |
 |
– Організація та проведення щорічної декади загальноосвітніх предметів. |
 |
|
|