Етика та культура обслуговування пасажирівЕтика та культура обслуговування пасажирів
31 січня 2018 року у Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту майстер виробничого навчання Заводовська С.А. у групі ППВ-111 провела виховну годину на тему «Етика та культура обслуговування пасажирів».
Мета заходу: розвиток комунікативних компетентностей майбутнього провідника пасажирського вагону.
Під час виховної години учні розглянули суперечливі виробничі ситуації, визначили шляхи уникнення конфліктних ситуацій з пасажирами, сформулювали етичний кодекс поведінки провідника.
31 січня 2018 року у Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту майстер виробничого навчання Заводовська С.А. у групі ППВ-111 провела виховну годину на тему «Етика та культура обслуговування пасажирів».
Мета заходу: розвиток комунікативних компетентностей майбутнього провідника пасажирського вагону.
Під час виховної години учні розглянули суперечливі виробничі ситуації, визначили шляхи уникнення конфліктних ситуацій з пасажирами, сформулювали етичний кодекс поведінки провідника.