Методична комісія з питань виховної роботи
Методична комісія з питань виховної роботи у ході планування своєї діяльності дотримується принципу диференційованого підходу до організації методичної роботи, враховуючи склад членів комісії, їх професійний рівень, потребу в конкретній допомозі. |
Методична мета комісії майстрів в/н та класних керівників з питань виховної роботи: “Використання компетентнісного потенціалу виховної системи, як основа становлення та самореалізації кваліфікованих робітників” |
СХЕМА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ |
![]() |
ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНУ КОМІСІЮ МАЙСТРІВ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ТА КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ З ПИТАНЬ ВИХОВНОЇ РОБОТИ |
Важливу роль у виховній роботі зі здобувачами освіти класні керівники приділяють проведенню виховних годин та загальноліцейних заходів.
Виховна година в системі виховної роботи виконує три основні функції: освітню, ціннісно-орієнтовну, стимулюючо-дійову, та вирішує такі педагогічні завдання:
- збагачення свідомості учнів знаннями про природу, суспільство, техніку, людину;
- засвоєння ними вмінь і навичок пізнавальної та практичної діяльності;
- формування емоційно-почуттєвої сфери й ціннісних орієнтацій особистості підлітка;
- сприяння становленню й прояву суб’єктності й індивідуальності учня, його творчих здібностей;
- формування учнівського колективу як сприятливого середовища розвитку й життєдіяльності особистості.
Забезпеченню продуктивності виховних заходів сприяє створення психологічного налаштування учнів на емоційний настрій та естетичне задоволення відповідно до тематики через розвиток інтелектуальних і мотиваційних якостей особистості. Максимально зрозуміти питання, поринути у проблеми, «пережити» події теми, що розглядаються, допомагає залучення учнів до активної творчої співпраці, а не бути в ролі пасивного глядача, та навколишня обстановка, яку створюють засобами наочності: відеосюжетами, -кліпами, -фрагментами, роликами, аудіозаписами, фотографіями, ілюстраціями, декораціями, висловами відомих особистостей, роздатковими матеріалами у вигляді пам’яток, буклетів тощо. Детальніше…