Головна » Мапа сайту » Виховна робота » Соціально-психологічна служба

Соціально-психологічна служба

    Психологічна служба в системі освіти є складовою частиною державної системи охорони психічного здоров’я молодих громадян України і діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості. На даному етапі розвитку суспільства, невід’ємною частиною вже став ефективний психолого – педагогічний супровід усіх учасників навчально – виховного процесу. Основним завдання якого, є своєчасне виявлення, корекція, консультація проблемних аспектів навчально – виховного процесу та розвитку особистості.   Мета роботи соціально – психологічної служби ліцею: захист психічного та психологічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.

   Основною метою функціонування соціально-психологічної служби (СПС) Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту є підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом його індивідуалізації та захист соціального і психічного здоров’я всіх його учасників шляхом застосування методів і технологій практичної психології і соціальної педагогіки.

    Соціально-психологічний супровід навчання і виховання будується, виходячи з особливостей навчального закладу, контингенту учнів, традицій і творчого потенціалу педагогічного колективу, на виборі індивідуального «маршруту» супроводу, тобто програм, спрямованих не лише на вирішення проблем і ускладнень, але й на їх запобігання.    В нашому ліцеї соціально-психологічна робота за своєю спрямованістю ділиться на три напрями: • робота з учнями; • робота з педагогічним колективом; • робота з батьками.

 

   Головними завданнями соціально-психологічної служби є: – вивчення та моніторинг індивідуально-типологічних, психологічних особливостей учнів; – супровід навчально-виховного процесу; – оптимізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників навчально-виховного процесу; – консультування учасників навчально-виховного процесу; – сприяння повноцінному розвитку особистості вихованців, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку; – профілактика і корекція відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку учнів.
 Писихолог рекомендує: 

Як швидше звикнути до нових умов життя

  Перші кроки до майстерності (пам’ятка молодому педагогу)

 Психологічні рекомендації мультимедійного  супроводу на уроках

 Десять секретов успешного проведения родительского собрания