Головна » Без рубрики » Урок у рамках обласного семінару-практикуму викладачів математикиУрок в рамках областного семинара-практикума преподавателей математики

Урок у рамках обласного семінару-практикуму викладачів математикиУрок в рамках областного семинара-практикума преподавателей математики

                    17 березня 2015 року викладач математики Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту Коваленко Світлана Іванівна провела відкритий урок за темою «Логарифми та їх властивості» в навчальній групі ДПТНЗ “Харківське вище професійне училище будівництва” в рамках обласного семінару-практикуму викладачів математики за темою «Підготовка викладача до сучасного уроку математики».
Людина повинна виховуватися не просто носієм певної суми знань, а насамперед як громадянин суспільства, з притаманними йому переконаннями, мораллю, інтересами, високою культурою праці і поведінки. Тому методична мета уроку «Формування в учнів навчальних і освітніх умінь як умова соціалізації учня».
Важливим на уроці було психологічне налаштування учнів на роботу в нестандартній ситуації – з викладачем іншого ліцею. Використані інтерактивні вправи «Закінчи речення», «Лови помилку!», «Дешифровка», робота з опорним конспектом, математична пауза – Internet хвилинка, виконання вправ із підручника, самостійна робота на 2 варіанти, супроводжуюча презентація.
По закінченню уроку Світлана Іванівна зробила самоаналіз уроку та відбулося обговорення. Заступник директора НМЦ ПТО в Харківській області Н.Г.Сологуб відзначила високий методичний рівень підготовки та проведення уроку викладачем. Методист НМЦ ПТО В.А.Дробна звернула увагу молодих колег на різноманітність дидактичного забезпечення уроку, на застосовані форми роботи з учнями, на методику оцінювання їх навчальних досягнень. Учасники семінару взяли активну участь в обговоренні та відзначили високий рівень підготовки викладача до сучасного уроку математики відповідно до теми семінару-практикуму та питань, які на ньому розглядалися.
Психологічне налаштування учнів

                                            Психологічне налаштування учнів

Під час уроку

                                                Під час уроку

Виклад нового матеріалу

                                                    Виклад нового матеріалу

Математична пауза – Internet-хвилинка

                                                  Математична пауза – Internet-хвилинка

Під час уроку

                                                       Під час уроку

Виконання самостійної роботи

                                                  Виконання самостійної роботи

Мета уроку досягнена

                                                  Мета уроку досягнена

Самоаналіз  уроку

                                                           Самоаналіз уроку

             17 березня 2015 року викладач математики Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту Коваленко Світлана Іванівна провела відкритий урок за темою «Логарифми та їх властивості» в навчальній групі ДПТНЗ “Харківське вище професійне училище будівництва” в рамках обласного семінару-практикуму викладачів математики за темою «Підготовка викладача до сучасного уроку математики».
Людина повинна виховуватися не просто носієм певної суми знань, а насамперед як громадянин суспільства, з притаманними йому переконаннями, мораллю, інтересами, високою культурою праці і поведінки. Тому методична мета уроку «Формування в учнів навчальних і освітніх умінь як умова соціалізації учня».
Важливим на уроці було психологічне налаштування учнів на роботу в нестандартній ситуації – з викладачем іншого ліцею. Використані інтерактивні вправи «Закінчи речення», «Лови помилку!», «Дешифровка», робота з опорним конспектом, математична пауза – Internet хвилинка, виконання вправ із підручника, самостійна робота на 2 варіанти, супроводжуюча презентація.
По закінченню уроку Світлана Іванівна зробила самоаналіз уроку та відбулося обговорення. Заступник директора НМЦ ПТО в Харківській області Н.Г.Сологуб відзначила високий методичний рівень підготовки та проведення уроку викладачем. Методист НМЦ ПТО В.А.Дробна звернула увагу молодих колег на різноманітність дидактичного забезпечення уроку, на застосовані форми роботи з учнями, на методику оцінювання їх навчальних досягнень. Учасники семінару взяли активну участь в обговоренні та відзначили високий рівень підготовки викладача до сучасного уроку математики відповідно до теми семінару-практикуму та питань, які на ньому розглядалися.
Психологічне налаштування учнів

                       Психологічне налаштування учнів

Під час уроку

              Під час уроку

Виклад нового матеріалу

                              Виклад нового матеріалу

Математична пауза – Internet-хвилинка

                                         Математична пауза – Internet-хвилинка

Під час уроку

                                           Під час уроку

Виконання самостійної роботи

                                                       Виконання самостійної роботи

Мета уроку досягнена

                                     Мета уроку досягнена

Самоаналіз  уроку

                                              Самоаналіз уроку