Головна » Без рубрики » Відкритий урок в рамках обласного семінару-практикумуОткрытый урок в рамках областного семинара-практикума

Відкритий урок в рамках обласного семінару-практикумуОткрытый урок в рамках областного семинара-практикума

                 У Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту 24 листопада 2015 року відбувся обласний семінар-практикум викладачів предмета ”Людина і світ” на тему: «Формування активної життєвої позиції учнівської молоді засобами предмета ”Людина і світ”».
Відкриття семінару-практикуму

Відкриття семінару-практикуму

                 В рамках заходу викладач ліцею Коваленко Світлана Іванівна провела відкритий урок-конференцію  на тему:  «Засоби масової інформації та їх роль у суспільному житті».
                Людина повинна виховуватися не просто носієм певної суми знань, а насамперед, як громадянин суспільства, з притаманними йому переконаннями, мораллю, інтересами, високою культурою праці і поведінки. Виходячи з цього, методичною метою уроку було «Формування активної життєвої позиції учнівської молоді». Учень став центральною фігурою всієї діяльності на уроці, підтвердивши тим самим рівноправні партнерські стосунки між викладачем і учнем.
Емоційне налаштування перед уроком

Емоційне налаштування перед уроком

На етапі актуалізації знань

На етапі актуалізації знань

На дошці «Модель майбутніх знань»

На дошці «Модель майбутніх знань»

                 На уроці були розглянуті види ЗМІ: переваги, недоліки, їх функції. В процесі підготовки до уроку група учнів зацікавилася процесом створення газет. Зустрілася з відповідальною за верстку «Люботинського вісника» Аллою Вікторівною Чекардіною, про що зробили відеозапис, який був продемонстрований на уроці. У рамках уроку було звернення до модератора ліцейного сайту Рубана Андрія Миколайовича з проханням розмістити інформацію про хід уроку в новинах. Результат учні побачили через кілька хвилин, відзначивши оперативність Інтернет-ЗМІ.
Під час уроку

Під час уроку

Під час уроку

Під час уроку

               На урок був запрошений відомий майстер фотографічної справи, шанована особистість, своєрідний мистецький феномен нашого краю, Почесний громадянин м. Люботин, член Національної спілки журналістів України, голова прес-центру Люботинської міської ветеранської організації – Микола Дмитрович Пархоменко.
Гість уроку М.Д.Пархоменко

Гість уроку М.Д.Пархоменко

                 По закінченню уроку Світлана Іванівна зробила самоаналіз уроку та відбулося обговорення. Методист НМЦ ПТО в Харківській області Сухілін Максим Вікторович відзначив високий методичний та педагогічний рівень підготовки та проведення уроку,  звернув увагу колег на психологічно-емоційне налаштування учнів, різноманітність дидактичного забезпечення уроку та застосовані форми роботи з учнями. Учасники семінару-практикуму взяли активну участь  в обговоренні та відзначили високий рівень підготовки викладача до сучасного уроку відповідно до теми семінару. Їх вразило використання регіонального компоненту, інформаційно-комунікаційних технологій, міжпредметних зв’язків, професійної спрямованості, створення виставки носіїв і приладів для отримання, обробки, збереження інформації.
Під час самоаналізу уроку

Під час самоаналізу уроку

Під час самоаналізу уроку

Під час самоаналізу уроку

                 У Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту 24 листопада 2015 року відбувся обласний семінар-практикум викладачів предмета ”Людина і світ” на тему: «Формування активної життєвої позиції учнівської молоді засобами предмета ”Людина і світ”».
Відкриття семінару-практикуму

Відкриття семінару-практикуму

                 В рамках заходу викладач ліцею Коваленко Світлана Іванівна провела відкритий урок-конференцію  на тему:  «Засоби масової інформації та їх роль у суспільному житті».
                Людина повинна виховуватися не просто носієм певної суми знань, а насамперед, як громадянин суспільства, з притаманними йому переконаннями, мораллю, інтересами, високою культурою праці і поведінки. Виходячи з цього, методичною метою уроку було «Формування активної життєвої позиції учнівської молоді». Учень став центральною фігурою всієї діяльності на уроці, підтвердивши тим самим рівноправні партнерські стосунки між викладачем і учнем.
Емоційне налаштування перед уроком

Емоційне налаштування перед уроком

На етапі актуалізації знань

На етапі актуалізації знань

На дошці «Модель майбутніх знань»

На дошці «Модель майбутніх знань»

                 На уроці були розглянуті види ЗМІ: переваги, недоліки, їх функції. В процесі підготовки до уроку група учнів зацікавилася процесом створення газет. Зустрілася з відповідальною за верстку «Люботинського вісника» Аллою Вікторівною Чекардіною, про що зробили відеозапис, який був продемонстрований на уроці. У рамках уроку було звернення до модератора ліцейного сайту Рубана Андрія Миколайовича з проханням розмістити інформацію про хід уроку в новинах. Результат учні побачили через кілька хвилин, відзначивши оперативність Інтернет-ЗМІ.
Під час уроку

Під час уроку

Під час уроку

Під час уроку

               На урок був запрошений відомий майстер фотографічної справи, шанована особистість, своєрідний мистецький феномен нашого краю, Почесний громадянин м. Люботин, член Національної спілки журналістів України, голова прес-центру Люботинської міської ветеранської організації – Микола Дмитрович Пархоменко.
Гість уроку М.Д.Пархоменко

Гість уроку М.Д.Пархоменко

                 По закінченню уроку Світлана Іванівна зробила самоаналіз уроку та відбулося обговорення. Методист НМЦ ПТО в Харківській області Сухілін Максим Вікторович відзначив високий методичний та педагогічний рівень підготовки та проведення уроку,  звернув увагу колег на психологічно-емоційне налаштування учнів, різноманітність дидактичного забезпечення уроку та застосовані форми роботи з учнями. Учасники семінару-практикуму взяли активну участь  в обговоренні та відзначили високий рівень підготовки викладача до сучасного уроку відповідно до теми семінару. Їх вразило використання регіонального компоненту, інформаційно-комунікаційних технологій, міжпредметних зв’язків, професійної спрямованості, створення виставки носіїв і приладів для отримання, обробки, збереження інформації.
Під час самоаналізу уроку

Під час самоаналізу уроку

Під час самоаналізу уроку

Під час самоаналізу уроку