У Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту 24 листопада 2015 року відбувся обласний семінар-практикум викладачів предмета ”Людина і світ” на тему: «Формування активної життєвої позиції учнівської молоді засобами предмета ”Людина і світ”». |
Відкриття семінару-практикуму |
В рамках заходу викладач ліцею Коваленко Світлана Іванівна провела відкритий урок-конференцію на тему: «Засоби масової інформації та їх роль у суспільному житті». |
Людина повинна виховуватися не просто носієм певної суми знань, а насамперед, як громадянин суспільства, з притаманними йому переконаннями, мораллю, інтересами, високою культурою праці і поведінки. Виходячи з цього, методичною метою уроку було «Формування активної життєвої позиції учнівської молоді». Учень став центральною фігурою всієї діяльності на уроці, підтвердивши тим самим рівноправні партнерські стосунки між викладачем і учнем. |
Емоційне налаштування перед уроком |
На етапі актуалізації знань |
На дошці «Модель майбутніх знань» |
|
На уроці були розглянуті види ЗМІ: переваги, недоліки, їх функції. В процесі підготовки до уроку група учнів зацікавилася процесом створення газет. Зустрілася з відповідальною за верстку «Люботинського вісника» Аллою Вікторівною Чекардіною, про що зробили відеозапис, який був продемонстрований на уроці. У рамках уроку було звернення до модератора ліцейного сайту Рубана Андрія Миколайовича з проханням розмістити інформацію про хід уроку в новинах. Результат учні побачили через кілька хвилин, відзначивши оперативність Інтернет-ЗМІ. |
Під час уроку |
Під час уроку |
На урок був запрошений відомий майстер фотографічної справи, шанована особистість, своєрідний мистецький феномен нашого краю, Почесний громадянин м. Люботин, член Національної спілки журналістів України, голова прес-центру Люботинської міської ветеранської організації – Микола Дмитрович Пархоменко. |
Гість уроку М.Д.Пархоменко |
По закінченню уроку Світлана Іванівна зробила самоаналіз уроку та відбулося обговорення. Методист НМЦ ПТО в Харківській області Сухілін Максим Вікторович відзначив високий методичний та педагогічний рівень підготовки та проведення уроку, звернув увагу колег на психологічно-емоційне налаштування учнів, різноманітність дидактичного забезпечення уроку та застосовані форми роботи з учнями. Учасники семінару-практикуму взяли активну участь в обговоренні та відзначили високий рівень підготовки викладача до сучасного уроку відповідно до теми семінару. Їх вразило використання регіонального компоненту, інформаційно-комунікаційних технологій, міжпредметних зв’язків, професійної спрямованості, створення виставки носіїв і приладів для отримання, обробки, збереження інформації. |
Під час самоаналізу уроку |
Під час самоаналізу уроку |